Ekologiczne mięso dostępne w wybranych sklepach Carrefour w Warszawie

Z myślą o konsumentach poszukujących produktów bio Carrefour wprowadza do swojego asortymentu ekologiczne mięso. Oferta – obejmująca ekologiczną wołowiną, wieprzowinę i drób – dostępna jest już w trzech warszawskich sklepach sieci, a już wkrótce znajdzie się w kolejnych lokalizacjach.

Ekologiczne mięso dostępne w sklepach Carrefour to wieprzowina, wołowina oraz drób (mięso z kurczaka i indyka). Oferta dostępna jest obecnie 3 sklepach sieci: w CH Arkadii, CH Promenadzie oraz w Sadyba BEST Mall. W najbliższym czasie zostanie również wprowadzona do kolejnych trzech warszawskich lokalizacji.

Dostępne w sklepach Carrefour produkty posiadają znak zielonego liścia, czyli Certyfikat Ekologiczny, potwierdzający spełnienie unijnych wymagań dotyczących żywności ekologicznej, gwarantujący produkcję ze składników ekologicznych oraz hodowlę zwierząt w oparciu o żywienie naturalnymi paszami, bez antybiotyków i suplementów wzrostu. Certyfikowane mięso ekologiczne produkowane jest w gospodarstwach, które nie stosują nawozów sztucznych oraz oprysków.

Dostawcą Carrefour są zakłady Mięsne Wasąg – rodzinna firma od kilkunastu lat produkująca wyroby ekologiczne. Siedziba firmy znajduje się na Lubelszczyźnie, na terenach czystych ekologicznie.

– Ekologiczne mięso to produkt, który trudno znaleźć poza sieciami specjalistycznymi. Wiemy, że nasi klienci stale poszukują produktów ekologicznych wysokiej jakości, dlatego wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty mięs o produkty bio. Kierunek rozwoju gamy świeżych produktów ekologicznych jest jednym z naszych głównych priorytetów na rok 2019 i zamierzamy go kontynuować – mówi Anna Kurnatowska, Dyrektor Handlowy Produktów Świeżych

Upowszechnianie i demokratyzacja produktów bio to jeden z kluczowych elementów strategii transformacji żywieniowej realizowanej przez Carrefour Polska od początku 2018 roku. Jest to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy są coraz bardziej świadomi i coraz częściej poszukują zdrowych, wytwarzanych naturalnie produktów. Stąd też decyzja sieci dotycząca rozwoju oferty ekologicznych produktów o certyfikowane mięso.

Poprzedni artykułCarrefour inwestuje w rozwój e-grocery. Sieć uruchamia w Katowicach internetowy sklep spożywczy
Następny artykułJak wprowadzić na rynek innowacyjny produkt i przetrwać?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj